tiistai 21. toukokuuta 2013

8-pallomainen haaste


           Haaste - Kahdeksikko

Kiitoksia haasten lähettäjälle Heidille ♥
Sännöt ovat seuraavat:
1. Kiitä haasteen antajaa.
2. Jaa haaste 8:lle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta.
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi.

1. Oon mahoton disney friikki! Sitähän ei näy mun blogista onneksi kovin pahasti kun olen yrittänyt,
 etten siitä kovin paljon kirjoittalis.

2. Olen siinä mielessä poika tyttö ku hakkaan ihan mielissään LOLia (League of legends)
Plus muita kivoja Xbox pelejä.

3. Oon mahoton teen juoja. Kirjoituksiin kun luin silloin jokus niin päivässä meni 1-5 PANNUA teetä.
Nyt onneksi vähentynyt. (Siitäkin on tulossa postaus lähi aikoina blogiini)

4. Innostun liian helposti pienemmistäkin, että hösellän aika paljon :D
5.  Haaveilen alkavani kerätä istselle kahvi kuppi sarjana Pentikin Inkivääriä ( kuva alla olettu täältä! )
6. Kokeilen aina kaikkea uutta ihan kaikilta aloita taiteenlajeista ruokaan. 
Ootankin et kauppoihin matkustais joku uus trooppinen hedelmä.

7. Omaan lukinvian joten blogini sisältää järettömästi KIRJOITUSVIRHEITÄ!

8. Olen viimein aloittanut Harry Pottereitten lukemisen,
 joten kohta sivistyksessäni ei ole kovin suurta aukkoa sen osin.


Ja haastan seuraavat blogit:

5 kommenttia:

  1. Pentik on tehnyt tehtävänsä :) ja jee xbox! :D Mää en ymmärrä LOLia, ku pikkuveliki pellaa sitä jatkuvasti.. :D

    Ja postaukset ei edelleenkää näy mun bloggerin etusivulla :((( en tykkää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähä ehkä ;) mutta astia sarjaa ominta oon kuitenkin ettinyt :)
      Kokeile niin jäät koukkuun, siis lolissa ;)

      Kokeile et poista mun blogin seurattavista ja lisäät sen uudestaan.

      Poista
    2. Teinkin niin. Katsotaan jos nytten jatkossa toimis :)

      Poista
  2. Kiitos haasteesta! Pitääkin tehdä tämä piakkoin :)

    VastaaPoista
  3. Hihi, nyt olis tunnustuksen vuoro: I ♥ Your Blog! :) Vaikka seurailemisessa onkin hiukan ollut nytten ongelmia, oottelen aina siun kuulumisia (ootko kattonu jotain hyvii leffoja, leiponu tai tehnyt kynsiä tai käynyt ulkomailla! :D )

    http://somethingcangowrong.blogspot.fi/2013/05/i-your-blog.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥